måndag 26 mars 2012

Smycken ByBella i MOOD-gallerian

Var inne i nya Gallerian Mood i helgen. Wow det är mitt nya hem, sååå coolt. Inez jobbar där på E.A.T kinarestaurang så där kommer man hänga. Var inne och köpte världens snyggaste skor i en butik och ägarinnan där gillade mina smycken som jag hade på mig och tipsade mig att gå in på Retro Industry som hennes sambo äger som är en jättesnygg butik som säljer kläder och smycken. Han gillade med mina smycken så nu säljer jag dom där. Hoppas hoppas hoppas det går bra att folk gillar och köper dom. Håll alla tummar för det :)

Här ligger smyckena i montern


I morgon kl 07.00 åker jag ut till Grinda igen :) Tar med löparskorna för nu ska det joggas i naturen
Dessa små getingar har fötts där nu :) De kan knappt gå ha ha. jag har döpt en till Malick.


Nu ska jag se sista avsnitten av äkta människor. Riktigt bra svensk serie måste jag säga. Tror jag ska skaffa mig en Hubot..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar