söndag 18 mars 2012

Söndagshäng

Idag sov jag ut lääänge. Har varit så trött sen jag kom från Åre. Omställningar gör sånt med kroppen tydligen. Men nu håller jag på att återhämta mig igen. Har haft ett litet träningsuppehåll med men det ska det bli ändring på nu.

Idag har jag hängt på Scandic Malmen med Olof, Inez och Gina. Jag hade tre intervjuer där med för Grinda. Sen gick Gina och jag och köpte nya jeans för kurviga rumpor ha ha. Man ska visa sin kvinnlighet tydligen. Efter det gick vi till Gyrella och klämde en stor Gyrostallrik he he. Mums.

Igår var jag på ett ställe som heter Pleasant på middag med gamla Kalmarvänner och nya stockholmsvänner, Jättetrevlig kväll. Vi firade Kalle :)

Annika, Jag och Kalle

Jeppe med sitt nya armband ByBella :) Mycket nöjd!


Nu ska jag sätta mig i smyckesateljen och knåpa ihop några beställningar.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar