onsdag 12 januari 2011

Familjen på besök

Denna veckan har jag umgåtts så mycket som möjligt med La Famiglia ( den riktiga inte jobbet ). Var uppe kl sju i söndags och mötte dem. Den har det varit tidiga mornar tre dagar i rad huh. Fast idag gick jag upp min vanliga tid typ ett whoops. Var på Bygget igår kan ha något med det att göra. Vi dansade som bara den. Malick har kommit på en ny dans som vi körde hela tiden. Innan det åkte jag skidor i fem timmar så idag kan jag knappt gå.
Här är jag och Francesca tidigt på söndagsmorgonen
Pappa och Stefanie i baren hos mig. De åt middag i måndags på Grappa.
Systrarna på afterski på Dippan. Mycket populärt.
Jag och Francesca i deras lägenhet . Hon spelar psp hela tiden ( jag vill oxå )

Nä nu ska jag pallra mig till jobbet. Hoppas det blir något att göra så det blir kul.

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar