fredag 21 januari 2011

Nästan tillbaks

Gokväll
Var vid tännforsen igår med Malick och Celeste.  Skönt att komma iväg en liten sväng. Det är så himla fint där. Vi hittade en pulka som vi drog runt med och åkte på nästan ner för vattenfallet. Sjukt kul. Skrattade som bara den.


Sen på kvällen igår hade vi middagsbjudning på Grappa för alla som fått kort och det blev jättelyckat. Väldigt mycket att göra vilket är det man föredrar. Ikväll hade jag två gäster mellan sju och halv nio typ, sen inga fram till halv tolv när jag trodde jag skulle stänga, då väller det in 20 gubbar som varit på wallmans lite runda under fötterna som ska dricka massa grappa. Så ett gick jag hem.

Men idag på dagen åkte jag skidor i Duved och det var JÄTTEHÄRLIGT. Nu jäklar. Varje dag, typ, nästan iallafall ska det åkas. Ska åka i morgon så måste lägga mig nu så jag orkar upp. Tjoho hoppas hoppas det blir bra väder.

Ski and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar