tisdag 18 januari 2011

Tuesdayblues


Har precis varit och fikat på Timmerstugan med Celeste o Malick.  Mysigt att sitta där för omväxlingsskull, man glömmer bort det stället. Nu är det massa studenter i byn. Var på Dippan igår och såg spektaklet. Kändes som man var på fritidsgård . Såg Mange Schmit och Rusiak sen gick vi till Dahlboms istället. Men Housemusiken där gör mig gaaalen ibland. Eller är jag bara lite känslig just nu.
Var och åt på Supper i söndags ett gäng sen åkte vi hem till Peppe och spelade ett sjukt roligt spel. Minns inte vad det hette men man skulle med händerna på ryggen bara göra ljud, typ låt som en rymdraket, plogbil, spårvagn ha ha. Hur lätt är det? Inte alls kan jag säga, men kul. Nu ska jag snart gå och jobba. Har varit ledig i två dagar men känns som jag varit ledig en vecka.
I morgon har vi bjudmiddag för alla som fått våra GrappaBarkort. Hoppas det kommer mycket folk. Kan bli kaos.

Åker till Stockholm på måndag för ett möte om sommaren. Spännande. Mer om det sen.

Känner mig lite låg nu det är inte bra. Måste åka skidor mer, jag säger det hela tiden men det blir inte av. Saknar mina vänner från förra säsongen

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Det går över vännen! Snart är vårdagarna här och då brukar det alltid vända. Bra i bland med låg period- kunna sakta ner och fundera lite, man uppskattar dom bra perioderna så mycket mer då!
    Se bara till att tat lungt och ge dig själv utrymme att känna som du gör så lovar jag att det ordnar sig.
    Jag skickar kramar och omtanke från Sthlm!

    SvaraRadera
  2. Tack dina ord värmer! Kram kram

    SvaraRadera