fredag 24 december 2010

Dan före dopparedan

Idag tog jag bara ett åk i backen för det var så sjukt kallt, men det var skönt att bara komma ut. Det är ju motion att bara ta sig till liften. Det tar hela fem minuter från min dörr. Tog en snabbfika med Peppe på Bahnhof efter.




Jobbade sen utan några gäster alls. Tror folk är lite stressade för nattåget från sthlm som skulle kommit in sju i morse kom tre på dagen. Det drabbar nog många restauranger och butiker. Jaja det blir full rulle på byn i morgon. Jag är ledig och ska äta julbord på jobbet, det ska bli mysigt. Sen går vi nog ut till Supper och Villa Tottebo på elaka tomten.

Gick till Bettan efter jobbet och gjorde julskinka. Vi bestämde att jag inte skulle göra en egen utan jag får ärva deras när de åker hem. Perfekt.


Nu sitter jag i soffan och kollar på höstlegender och äter popcorn kl ett på natten :) det är bra. Det är såå skönt att va tillbaks i min egen lägenhet. Love It

I morgon bitti ska jag äta julfrukost på Åregården. Ska bli kul att se alla gamla stammisar från min tid där.


Sänder en tanke till alla människor på jorden förrutom de dumma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar