tisdag 28 december 2010

Myror i brallan

Gud vad jag önskar att jag bara kunde njuta av att vara själv och slappna av. Men det är sååå svårt. Vill bara fika ha ha. Har mycket att göra egentligen men får inget gjort. Måste börja göra mer saker typ åka skidor. Har varit dålig på det men efter nyår när det är lugnt i byn igen då jäklar ska jag ut i backen jämt. Tror att det är därför jag är så rastlös, jag rör ju inte på mig. Struntade i gymkort i år för jag går ändå inte dit, önskar att man kunde va en gymmänniska men det är bara att inse att that´s not me. Här är några härliga skidminnen från förra säsongen









Snart ska jag ner till jobbet, ska jobba uppe idag. Senaste två dagarna har har Peppe o Sabri with friends förgyllt mina barpass i källaren med ljuv musik :) Superuppskattat av gästerna när det sitter musiker o jammar i soffan. Härlig stämning! Tack :) Mer av det gärna

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar