måndag 20 december 2010

Mysmåndag

Idag fyller min vän Elisabeth år. Vi har startat en tradition med födelsedagslunch och middag här, så lunchen med ett glas skumpa intogs på Dahlboms och middagen åt vi på Supper ikväll. Fast först lite skumpa i deras svit på Åregården.
Här är vi sjukt mätta och belåtna efter en god middag.
Sen var jag tvungen att gå direkt hem till sängen. Det var en lång kväll på söndagen. Vi var typ 12 st som åt på Fjällpuben. Jag åt deras planka med en stor rare köttbit med bea mmmm. Sen gick vi hem till mig på fest. Tänkte gå till Dippan men vi hade så trevligt hemma att vi missade det.

Jag gillar ju mat men ibland är det sjukt gott att äta bara detta ha ha det var lunchen igår hemma
imgres.jpg
Nu ska jag kolla lite på starke man. Har totalt missat det och det ska vara sjukt roligt. Ska nog klämma in lite Ungdomspensionärerna med. Stört program shit va jag skrattade åt det.


Goodnight sleep tight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar