lördag 25 december 2010

Julen hos mig





Julafton igår var mysig. Jag åt god hotellfrulle med Bettan m familj på Åregården efter det gick jag hem och somnade på soffan i två timmar. Såå skönt, no stress. Hade pippi långstrump i bakgrunden det var lite irriterande dock ha ha. Kollade lite på trolltyg i tomteskogen sen gick jag tillbaks till Åregården och tog ett glas skumpa med Starswords. Träffade Fia, Stella och Claes med

Gick vidare till Grappa sen för julbord med personalen. Så gott men gud va man äter mycket. Revben, köttbullar, skinka och grönkål är mina favoriter. Ingen fisk. Det var åtta hundar där med som sprang runt borden. De fick så här fina jultallrikar av Jonas
Efter middagen gick jag till Starwsords där jag fick en jättefin glastomte från kosta boda som ska vaka över mig hemma. Lite skumpa med sen vidare till Supper. Hur mycket folk som helst. Träffade Eve och vi hade typ likadana kläder på oss :) Lilla syrran. Sen när det stängde fortsatte vi till Gröna villan där det var hög underhållning av Maja, Peppe, Robin och Johannes. Charader my god så kul. Rullade hem vid femtiden.
Kul jul
Idag var jag Bettan och Carolina på dippan afterski . Carolina rockade som bara den.
Nu ska jag laga musslor och sen ska jag sitta i min soffa hela kvällen och kolla på film och äta chips o dip. Mmmmm

God Fortsättning alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar