torsdag 23 december 2010

Oooooonsdag

Igår var vi på Wallmans jag Bettan, Carl och Nicki. Bra som alltid. Vi började med en liten fördrink hos Starswords i sviten på Åregården. Lilla Carolina fick vara med på bilden.
Här har vi hela snygga gänget med coolt vampyrtema
Bettan blundar och njuter för att hon precis kysst en artist ha ha
Jag åt lamm med potatisterrine och getostgrej det var sååååå gott
Om jag känner mig själv blir det nog fler kvällar här. Alla trodde det var femte gången jag var där fast det var bara andra ( för denna säsongen ) fattar inte va dom menar ha ha.

Ikväll har jag jobbat och det var en skön trevlig kväll. Bettan o company kom och åt och sen kom Walle, Malick med company och två gäng till som jag kände. Kul. Asså alla måste hänga hos mig i vinter det är sååå mysigt. Ska lägga ut lite fina kort från baren.
Nä nu blir det le bed


Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar