måndag 16 januari 2012

Dag 1 på nya hälsosamma livet :)

Detta skriver jag mest för att hålla koll på mig själv

Vaknade lite senare än planerat, typsikt, glömde ställa alarmet. Men hasade mig upp och tog på mig mina nya joggingskor och skuttade iväg. När det är första gången i livet typ man försöker springa blev det lite jogga-gåååååå-lite jogga-gååååå- lite jogga-gåååååå. Blev helt slut. Mycket bra känsla, förutom spykänslan den är mindre kul. Ja ja det ska väl vara så :)

Sprang sen in på Ica och handlade massa nyttig mat, en ny yogamatta, några slags gummiband och lite kläder. Man måste ju motivera sig själv :)


 Bullen höll koll på mig. Efter sju solhälsningar tränade jag i ca 1 timme och 20 min. Mycket nöjd med mig själv. Träningsvärken börjar smyga sig på lite så det blir spännande att träffa den i morgon.

Day 1 completed

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar