söndag 29 januari 2012

Dagarna på dagarna

Vilken dag är det idag?

Det är inte jättelätt att hålla reda på dagarna när man är ledig. Missar man en dag är det kört, men tror att detta e dag 13 :) . Helgen har varit ganska lugn träningsmässigt. Var ute på baluns i 10 timmar i lördags istället. Nej Fredags var det ju ha ha. Jag dansade i flera timmar på Golden det räknas väl som lite träning?
Har gjort bra reklam för mina virkade nitarmband och sålde tre stycken i helgen. Jättekul


På lördagen blev det inte många knop. Vi gick till Foam och åt supergod brunch. Onyttigaste jag ätit på två veckor men det får man när man varit duktig innan tycker jag :)
Lördagskvällen spenderades i soffan där jag kollade på alla sista Homeland avsnitt. Fasen vilken bra serie det är. Så sjukt spännande. Se den.
 

Har precis varit ut på en 35 min PW innan frulle.  Nu ska jag göra smycken sen förbereda mig för Inez vernissage ikväll.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar