torsdag 26 januari 2012

Dag 10

Idag känns det i hela kroppen på ett ganska skönt sätt :)
Jag och Inez gick en riktigt härlig promenad idag i två timmar. Från Gullmars och sen runt hela söder. Ca 15500 steg sa min walkmate på min gamla sony e.
Sen blev det en liten fika med Victor och Andreas på Urban Deli. Hade bestämt musseldate med Emma på kvällen men det är poppis med musslor så vi blev sju personer :) Emma, Inez, Olof, Jossan, Jenny och Sara. Mycket trevligt. Jag lagade vitlöksgratinerade musslor i ugn-

 Och vanliga med vitlök, chili, persilja och vitt vin
Gillar jag musslor? Jaaa det gör jag

Efter den trevliga middagen bestämde vi oss av någon konstig anledning att åka till Naglo. Och det gjorde vi. Var typ de enda där. Lyssnade lite på The Hunter och någon schlagerlåt till men alla var supertrötta så vi åkte hem igen. Lika bra.


Nu blir det ett avsnitt av The walking dead och sen i morgon ska jag på Livequiz med Liveband. Nu jäklar ska jag vinna!!!!

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar