tisdag 24 januari 2012

Dag 9

Utelåsardagen

Mötte Inez i morse för en härlig långpromenad. Jag gick och mötte henne vid Urban bageriet på söder. Efter lite kaffe fortsatte vi längst vattnet bort hela Årstaviken tror jag det heter. Hela rundan blev typ en mil. Jätteskönt. Det var inte lika skönt att komma hem svettig, trött och kissnödig och märka att man glömt nyckeln inne. Så det var bara att ladda om och ta mig till skeppsholmen för att hämta Olofs nyckel. Två timmar senare fick jag äntligen komma in. Då var jag så hungrig och utmattat så jag lagade en smarrig pasta. Semlorna i fönstret fick jag inte smaka :(




Detta är min nya " kompis " Tony Horton som jag försöker träffa lite varje dag. Han är lite väl tuff och hård men jag följer så gott jag kan :) . Jag körde en halvtimme core sen en timmes superstretch. kan knappt gå nu. Eller jo det kan jag men det ser ut som jag har suttit på en häst i ett dygn.


Nu blir det The walking dead maraton i soffan. I morgon ska jag och Inez gå milen igen sen blir det tjejmys på kvällen med Musslor. Mums

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar