måndag 23 januari 2012

Dag 8

Fortsätter i samma spår :)

Tränade en timme i morse innan frullen. Eller morse vet jag inte snarare 11.30. Att gå upp tidigt är inte min grej men måste försöka det. I Åre blir det upp nio varje morgon så man får de första bra åken :)

Träffade Marie idag för en kaffe ( och aloe-veradryck ). Vi hamnade sen på Spisa där man vanligtvis kanske tar ett glas vin men varken hon eller jag dricker alkohol nu, bara vatten. Men jag åt världens godaste musslor. Megastora. Fast igen utan pommes eller aioli. Men det behövs inte det är sååå gott ändå.

Efter musselmiddagen på kungsholmen tog jag en powerwalk hem till Gullmarsplan där jag inhandlade massa nyttigt. Tittade inte ens åt chipsen, det är framsteg :)



I morgon ska jag försöka gå upp halv tio iallafall. Problemet är att det är så svårt att somna på kvällen och så skönt att sova på morgonen. Konstigt det där. Borde vara tvärtom , somna lätt på kvällen och vakna utan problem utvilad. Nu ska jag kolla klart på Ricky Gervais show. Han är så störd. Love It.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar