söndag 15 januari 2012

Träningsläger

 Nyårslöfte finns det något som heter. Detta är väl typ ett sådant.

Är nu tillbaka i Stockholm efter en mycket bra vecka i Åre fylld av gottigheter. Men det sätter sina spår, så med det tänkte jag kliva på en tvåveckors intensivträning/äta bra period. Det är väl det de flesta gör i början av det nya året men jag har aldrig provat detta. Vet inte vad jag gett mig in på men det får jag se i morgon. Hört att det inte får innehålla så mycket kolhydrater. Hallå jag är Italienska! Jaja. Så i morgon blir det till att gå upp tidigt och snurra på sig de nya, hör och häpna- joggingskorna!  Efter det äta något som kallas frukost. Detta skall dokumenteras. Jossan och Sara! Work your magic!

Men det börjar inte förrän i morgon så nu ska jag poppa lite popcorn och bädda ner mig under min pälsfilt med Bullen bredvid och kolla en bra film.


















Ha en skön Söndag! X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar