måndag 30 januari 2012

Dag 14

Två dagar till Åre

Nu har jag bara i morgon kvar i Stockholm på en månad. Känns som vanligt lite konstigt när man börjat vänja sig med att vara " ledig " här. Har precis börjat komma igång med att göra smycken och hela mitt bord är fullt av kedjor, nitar och pärlor och så ska man lämna " verkstaden ".  Får ta med mig en miniverkstad till Åre.
Igår var jag på middag och Inez vernissage på Imperiet. Lyxade till det med Biff, bea och pommes. Det var gudomligt gott när man bara ätit nyttigt ett tag.
Inez är så duktigt. Jag är lycklig innehavare ( säger man så? ) av Coco Chanel-tavlan.


 Jag ser ut som ett spöke :)


Idag har jag jobbat lite med Jessica med rekrytering. Känns bra so far :)  Sen mötte vi upp med Inez och Jossan på Urban deli. Älskar Urban deli! Gick hem och körde en timmes yogapass och sen lagade jag en supersmarrig rätt från tidningen MåBra. God och nyttig biff i cocosmjölk, sweet chili, purjo och svamp.
I morgon ska jag och Inez gå runt hela söder igen :)

Kram och natti från Gullmarsplan

1 kommentar: